Vi startede dagen idag med at få skrevet vores Reflektions ark færdig. Og fik det sendt afsted til vores vejledere kl. 10.00.
Der blev også lavet et par nye legekort, til vores kasse. Det er en spændende process at arbejde med kortene. Vores ambition om at få beskrevet aktiviteterne, på en måde, der både er kort og tydelig nok til en hver skal kunne sætte igang i legen, ud udfra beskrivelsen, er ikke bare lige. Det er en udfordrende og lærerig process.
Dagen bød derefter på en tur til UCC København (Hellerup), hvor vi blev beriget og inspireret af en spændende workshop og en meget interessant debat. Nu vil vi holde weekend og forberede os på at blive klar til næste uges fernisering.
Kig gerne ind igen, her på siden, hvor vi på et senere tidspunkt vil sætte billeder ind, fra workshop mm.
For selv om blogprojektet, er endt, fra skolens synspunkt, fortsætter vi her på projekt Komgodtigang.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar