Komgodtigang

Komgodtigang
Kom godt igang, sammen med børnene.

mandag den 7. april 2014

Vi har idag i vores behagelige og dejlige gruppe; Arbejdet med et refleksions ark ud fra 11 spørgsmål. Vi har koblet en masse teori til vores produkt bl.a. Kirsten Drotner og Lars Hammershøj. Mange af vores refleksioner findes indtil videre under linket padlet.
Vi har også fjollet og fået lave en masse sjove gruppe billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar