Vejledningsdag og nye refleksioner. Dels skal vores indlæg på siden kortes godt ned, for at ikke overskride anslagsgrænsen alt for meget. Selvom vi ikke kan undgå flere refleksioner, under vejs i vores forløb. Vi er i facen hvor vi skal skære mere ind til benet. Hvilket er med til at sætte fokus på den dannelsesprocess vi er igennem, som gruppe.
Et refleksionsark er under konstruktion samtidig med vi er ved at udvikle en Pitch- tale/elevator-tale til vores produkt. Som, ved få ord beskriver hvorfor lige netop DIN institution har behov for vores produkt.
Afslutningsvis kan nævnes at der i højre side af bloggen, udover links er links til den empiri vi har benyttet os af.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar