Komgodtigang
Kom godt igang, sammen med børnene.
onsdag den 26. marts 2014
Refleksion over dagens arbejde
Idag har vi udarbejdet en tidsplan.Tidsplanen er samtidig en forventningsafstemning om at vi mødes til de pågældende tider. Vi har fundet frem til en målgruppe, målgruppen er børn i alderen 5-6 år. Vi har fået samlet ideer og tanker og skrevet det ned i et dokument. Vi har fået sat en teoretiker på, nemlig Michael Husen (Det fælles tredje) derudover har vi snakket om at ønskekvistmodellen kunne være et redskab til at opbygge lege.
Til at udarbejde projektet vil vi gøre brug af De Bonos tænkehatte.
Forberedelse til mødet på fredag er at kigge/overveje svar på de 11 refleksions spørgsmål.
Krammer
Henrik, Peter, Dan, Isabell, Line og Louise
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
"Kom godt igang" lyder som et rigitg godt projekt -altid godt med mere motivation! - Glæder os til at se hvad der kommer ud af det ;)
SvarSletmvh. Sanseboblerne
http://barnetssanserucc.blogspot.dk/
Super godt i er kommet så godt i gang og dejligt at læse om jeres spændende projekt. :) Det lader til i har lavet mange gode overvejelser. :) Fortsæt god arbejdslyst.
SvarSlet